revive

14 noiembrie 2018

Niciun comentariu

Home Relax

Cum ar fi sa ne reincarcam pe noi insine la fel de des cum ne reincarcam telefoanele?

Cum ar fi sa ne reincarcam pe noi insine la fel de des cum ne reincarcam telefoanele?

 

Îți mai amintești când te-ai răsfățat ultima dată cu o ședință de masaj?

Permite-ți să fii frumoasă în fiecare zi, să radiezi într-un corp sănătos și plin de vitalitate.

Ce? Nu știai? Acestea sunt cu adevărat efectele unui masaj!

Îți îmbunătățește calitatea vieții atât din punct de vedere fizic, dar și psihic.

În cadrul clinicii noastre îți punem la dispoziție un ambient plăcut, o atmosferă relaxantă, care îți permite să te simți răsfățată „from head to toes”!

Sunt Georgi și te aștept să ne treci pragul pentru a primi puțin ajutor în lupta cu stresul urban la care suntem supuși zilnic.

Am scris special pentru tine cele mai importante „tips-uri” pentru o relaxare cât mai aproape de perfecțiune!

  1. Alege să fii deschis/ă cu terapeutul tău!

-E important pentru noi ca terapeuți să știm exact ce anume te relaxează. De aceea te încurajăm să ne spui dacă ceva îți crează discomfort, dacă dorești să acordãm o atenție deosebitã unei zone anume sau dacã presiunea exercitatã este cea potrivitã.

  1. E important sã faci duș înainte de masaj!

-Pe  lângã igienã, un duș cald/fierbinte îți va pregãti corpul și mintea pentru relaxare. Îți oferã o stare de bine și face sã te simți și mai confortabil din punct de vedere al igienei, pentru cã te simți curat și ești pregãtit/ã pentru masaj.

  1. Nu trebuie sã te simți jenatã de faptul cã trebuie sã te dezbraci!

-Gândește-te cã terapeutul este un profesionist și mai presus de asta, vede zi de zi corpuri goale. Deci, nu trebuie sã existe nimic care sã te îngrijoreze în ceea ce privește micile complexe.

  1. Dacã mergi la salã, cel mai bine este sã faci masajul dupã antrenamentul fizic!

-În timpul masajului, mușchii se relaxeazã și s-ar putea sã nu ai chiar randamentul dorit dacã optezi pentru o ședințã de masaj înainte de antrenament. În plus, dacã exercițiile sunt fãcute înainte de masaj, mușchii sunt deja încãlziți iar relaxarea va fi mai profundã.

  1. Masajul nu doare!

-Faptul cã masajul, fie el anticelulitic, trebuie sã doarã insuportabil, sau mai rãu, sã lase vânãtãi, este un MIT! Dimpotrivã, masajul nu trebuie sã atingã nici mãcar pragul moderat de durere.

  1. Hidratarea este importantã!

-La fel ca dupã o activitate fizicã exercitatã în sala de fortã, mușchii tind sã se deshidrateze dupã masaj. De aceea te sfãtuim sã ai un consum ridicat de apã.

-Ai grijã însã dacã alegi un masaj de relaxare în prima jumãtate a zilei. Este de evitat consumul de cafea imediat dupã ședințã, deoarece mușchii au tendința de a se contracta ca efect al acestei bãuturi.

  1. Trebuie sã crezi!

-E important sã crezi în terapeut, în metodele și în puterea sa de a te face sã te simți eliberat/ã de toate greutãțile care-ți apasã pe umeri.

-Rezoneazã cu terapeutul, creeazã o legãturã cu el, astfel vei fi cu un pas mai aproape de o relaxare absolutã.

  1. Folosește util timpul petrecut la masaj!

-Majoritatea dintre noi, de cele mai multe ori nu avem timp sã ne gândim la binele nostru. Nu avem timp sã facem abstracție de tot ce ne înconjoarã și sã fim doar noi, noi cu noi înșine. Acesta e momentul! Elibereazã-ți mintea de gândurile negative, de grijile zilnice și de tot ce stã în calea fericirii tale. Permite-ti timp de câteva zeci de minute sã fii tu cu tine!

 

 

Georgi, specialist & kinetoterapeut Revive Medical

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *