Cauta
Meniu

Fii parte din echipa noastra!

Home » Blog » Fii parte din echipa noastra!
24-04-2023

Angajam secretar administrativ

 

 

Ce vei face la noi in clinica?

 

Vei răspunde îndeosebi de următoarele tipuri de activități:

 


 

-Primirea vizitatorilor / clientilor si indrumarea acestora catre persoanele vizate;

-Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice si a corespondentei;

-Introducerea in baza de date a diferitelor documente;

-Tine registrul de intrări/ieșiri al companiei; Intocmirea registrului de casa;

-Suport pentru intocmirea deconturilor de cheltuieli;

-Redactare  documente;

-Asistat la evenimente interne;

-Intocmirea documentelor financiare;

-Organizarea și coordonarea întâlnirile interne;

-Sprijinirea proceselor și fluxurilor de lucru ale unității și vei contribui la dezvoltarea și

îmbunătățirea proceselor;

-Suportul administrativ pentru toti partenerii / clienții companiei;

-Gestionarea corespondentei cu partenerii, clientii, angajatii si autoritatile locale;

-Inregistrarea, scanarea, indosarierea, arhivarea anumitor documente ale companiei;

-Asigurarea transmiterii documentelor prin curier, postă, e-mail;

-Verificarea și menținerea stocurilor de birotică și papetărie, produse de protocol si curatenie,etc.

-Alte sarcini legate de domeniul său de activitate, conform solicitărilor.

 


 

Profilul candidatului potrivit pentru echipă:

 


 

-Absolvent/ă de studii superioare (avantaj domeniul financiar / contabil / economic);

-Experiență în activități administritative / secretariat – avantaj;

-Cunostinte elementare de contabilitate primară;

-Cunostințe excelente de  PC / Cunostinte operare MS Offic e (Word, Excel)

-Abilități de utilizare a internetului si limba engleză;

-Aptitudini de comunicare și relaționare, gandire analitică, capacitate de organizare si planificare;

-Ușurință în procesarea de informații din tabele și rapoarte;

-Grad înalt de discreție și capacitatea de a gestiona chestiuni confidențiale;

-Nivel ridicat de precizie și minuțiozitate;

-Excelentă capacitate de a comunica cu persoane de la toate nivelurile și de a lucra în

echipă;

-Grad înalt de responsabilitate și capacitatea de a lua inițiativa și de a coordona procesele

administrative;

-Grad înalt de orientare către servicii și capacitatea de a se adapta unor nevoi

organizaționale în schimbare;

-Preocupare pentru calitate și capacitatea de a furniza asistență administrativă excelentă

chiar și atunci când lucrează sub presiune.

 


 

Ce ar trebui să aduci cu tine la birou:

 


 

Zâmbetul pe buze si energie molipsitoare;

Atitudine pozitivă, inițiativă, dar si asertivitate;

Atentie distributiva, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;

Atenție la detalii, flexibilitate, perseverență;

Dorinta de a interactiona cu oamenii si sa iti ajuti colegii.

 


 

Ce iti oferim noi?

 


 

Mediu de lucru prietenos, echipă tânără și entuziastă;

Pachet salarial corelat cu experienta și diverse bonusuri;

Locație accesibilă, aproape de mijloacele de transport în comun;

Autonomie decizională și libertate de acțiune pentru anumite sarcini;

Suport tehnic intern (când și unde este necesar) de la colegii / partenerii seniori;

Evenimente de companie (teambuildings, ieșiri, aniversări);

Training-uri diverse si suport in dezvoltarea profesională si personala;

Respect pentru fiecare coleg/ă în parte; work-life balance.

 


 

Abonare
Newsletter
Revive Medical
Facebook Twitter Instagram Youtube
Copyright 2023 Revive Medical
Facebook Twitter Instagram Youtube
Home Clinica Servicii Oferte Produse Media Blog Contact Programari